Έχει βγάλει ένα μήνυμα προειδοποίησης το google ads το οποίο είναι το εξής: «Αλλαγές ορισμού διαφημίσεων αναζήτησης. Συγκεκριμένοι ορισμοί των διαφημίσεων αναζήτησης έχουν ενημερωθεί, ώστε να αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι οι διαφημίσεις κορυφής μπορούν να εμφανίζονται είτε επάνω είτε κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα σε διαφορετικά ερωτήματα».
1)Τι σημαίνει αυτό πρακτικά?
2)Αυτό επηρεάζει όλους τους τύπους στρατηγικής γιατί τρέχουμε κάποιες διαφημίσεις με μεγιστοποίηση κλικ και κάποιες άλλες με μερίδιο εμφάνισης οπότε εκεί δεν θα έχει και νόημα να πληρώνεις παραπάνω το κλικ για να εμφανίζεσαι από κάτω. Εάν κάτι δεν καταλαβαίνω σωστά παρακαλώ διευκρινίστε μου.
Πως θα δείτε την απάντηση :
Με την εγγραφή σας σε οποιοδήποτε σεμινάριο του Leader School (σε αίθουσα ή μέσω eLearning) αποκτάτε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτή την πλατφόρμα υποστήριξης για 1 χρόνο. Στο Leader School προσφέρουμε σε όλους απεριόριστη πρόσβαση, απεριόριστες επαναλήψεις, απεριόριστη υποστήριξη σε ερωτήσεις και απεριόριστη ανανέωση της ύλης για 1 χρόνο. Μάθετε περισσότερα για τα digital marketing σεμινάρια.
Πατήστε εδώ και μάθετε περισσότερα για τα digital marketing σεμινάρια.