Marketing PRO – Η Νο1 Πλατφόρμα Υποστήριξης για Επαγγελματίες του Marketing
Menu

Αλλαγές ορισμού διαφημίσεων αναζήτησης

Έχει βγάλει ένα μήνυμα προειδοποίησης το google ads το οποίο είναι το εξής: «Αλλαγές ορισμού διαφημίσεων αναζήτησης. Συγκεκριμένοι ορισμοί των διαφημίσεων αναζήτησης έχουν ενημερωθεί, ώστε να αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι οι διαφημίσεις κορυφής μπορούν να εμφανίζονται είτε επάνω είτε κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα σε διαφορετικά ερωτήματα». 

1)Τι σημαίνει αυτό πρακτικά?

2)Αυτό επηρεάζει όλους τους τύπους στρατηγικής γιατί τρέχουμε κάποιες διαφημίσεις με μεγιστοποίηση κλικ και κάποιες άλλες με μερίδιο εμφάνισης οπότε εκεί δεν θα έχει και νόημα να πληρώνεις παραπάνω το κλικ για να εμφανίζεσαι από κάτω.  Εάν κάτι δεν καταλαβαίνω σωστά παρακαλώ διευκρινίστε μου.

Τελευταίες Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Ποιοι είμαστε

Η Marketing PRO είναι η Νο1 Κοινότητα για Επαγγελματίες γύρω από το Marketing. Εδώ θα βρείτε 1500+ ερωτήσεις από ανθρώπους της αγοράς και τις πρακτικές απαντήσεις τους που θα σας βοηθήσουν να φέρετε αποτελέσματα.

Η Marketing PRO είναι η πλατφόρμα υποστήριξης σε κάθε ερώτηση που σχετίζεται με 16 θεματικές που θα σας βοηθήσει με τρόπο πρακτικό που δεν θα το κάνει κανένας άλλος.

To Leader School παρέχει αποκλειστικά δωρεάν απεριόριστη πρόσβαση για 1 χρόνο σε όσους συμμετέχουν στα πρακτικά σεμινάριά του. 

Στοιχεία επικοινωνίας

  • Ερμού 56, Αθήνα
  • 210 6545634
  • contact@leaderschool.gr

© Marketing PRO- All rights reserved